مقایسه خود با دیگران تا رفتاری تقریبا غیر ارادی است. این احساس در دوران کودکی وجود ندارد و یک کودک خیلی راحت با دیگرن ارتباط برقرار کرده و بدون کوچکترین مقایسهای همه را دوست دارد. اما وقتی کمی بزرگتر میشویم، جامعه و به خصوص خانواده به ما یاد میدهند که باید در مقایسه با دیگر بهتر باشیم.
Fler avsnitt av سبکتو | Sabketo (فارسی)
Visa alla avsnitt av سبکتو | Sabketo (فارسی)سبکتو | Sabketo (فارسی) med Sabketo finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
