غم و ناراحتی شاید دقیقا همان احساسی است که این روزها همه ما با تمام وجود آن را درک میکنیم. حالا که با هر خبری که به گوشمان میرسد، چنگی به قلبمان هم میخورد و بیصدا از غصه سری تکان میدهیم، باید چارهای اندیشید. در این پادکست از سبکتو از کنار آمدن و برخورد کردن با غم و ناراحتی میگوییم. اینکه چطور میتوانیم با آن مقابله کنیم. پس با ما همراه باشید.
Fler avsnitt av سبکتو | Sabketo (فارسی)
Visa alla avsnitt av سبکتو | Sabketo (فارسی)سبکتو | Sabketo (فارسی) med Sabketo finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
