متنفر باشیم؟؟؟ از خودمان؟؟ حتما با خودتان فکر میکنید: «که یا اشتباه نوشتاری است یا نویسنده دیوانه شده است. برای چه من باید از خودم متنفر باشم؟ اصلا تو کی هستی که این حرف را به من میزنی؟ من عاشق خودمم، تو چی میدونی؟» قبول دارم که تیتر عجیبی است اما بیایید واقعاً با خودمان صادق باشیم، همه ما گاهی از خودمان بدمان میآید. در این میکرومقاله میخوانیم که چطور میزان این تنفر را کم کنیم و آن را کنترل کنیم تا به بقیه قسمتهای زندگیمان لطمه نزد، پس با سبکتو همراه باشید
Fler avsnitt av سبکتو | Sabketo (فارسی)
Visa alla avsnitt av سبکتو | Sabketo (فارسی)سبکتو | Sabketo (فارسی) med Sabketo finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
