Systemkameran är vid leverans inställd på det gröna autoläget. Då är autopiloten inkopplad. Det finns dock även nackdelar med att köra helt automatiskt. En av dem är när du vill ha kontroll över blixten. I denna episod går jag igenom kamerans autoläge och vad som skiljer detta mot läge p på inställningsratten. Detta avsnitt är inspelat utomhus på min nya portabla inspelningsenhet från Zoom.
Fler avsnitt av Svensk Webbradio om fotografering
Visa alla avsnitt av Svensk Webbradio om fotograferingSvensk Webbradio om fotografering med Magnus Johnsson finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
